Back to school


Nu kan inte ens jag skjuta på att skolan börjar när jag ska ta mig dit imorgon klockan åtta. Ettan, Naturvetenskapliga programmet. Tre år fyllda med ångest och skoltrötthet? Hell no, allt är vad man gör det till. Och jag har gett mig in i det frivilligt även om det dock är en klen tröst.

Det enda positiva med det här schemat (och jag tror inte ens alla kurser är inlagda än..) är att jag kom i samma klass som två av tre best mates från grundskolan. Vi får väl hoppas att jag överlever. Dessbättre ser jag fram emot att byta skola och kunna umgås med lite äldre folk än 94or igen (har jag sagt att 94or är över lag den hemskaste årskullen som existerat?). Well, vi får väl se om lärarna sätter kaffet i halsen när de får syn på mig, det har hänt förr.


Räknade nyss dystert ut att jag måste gå upp omänsligt tidigt imorgon so this is a goodnight.

2 kommentarer
SANIBO säger:

varför har jag helt missat att du är 93a? du har varit 92a om inte äldre i mitt lilla huvud.



DATUM: 2009-08-19 TID:01:02:02
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Emma säger:

Haha natur är inte så farligt bara men är beredd på att säga upp sitt sociala liv vissa gånger ;)

DATUM: 2009-08-19 TID:09:18:35
URL: http://livingpoet.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback