Fashion Police


This is my kind of humor! Alla galna haters, se och bli ARGA! Let's kill all posers out there, man får inte lyssna på metal om man har kort hår, shorts, lyssnar på fel band.. The heavy metal fashin police is gonna get ya!


School tomorrow, fan vad fort helgen har gått! Matfestivalen var helt ok igår, en jävla massa folk, dock största delen fjortisar som sagt. Blev inga bilder tyvärr, fick inget tillfälle att ta fram kameran. Men ni som inte snackade med mig ska veta att det var rätt kul iallafall. Jag skulle ha kollat lokalband om det inte hade varit så att jag inte hittade till scenen de var på.. Aerimes fantastiska lokalsinne är back in business! Och folket jag var med var inte mycket till hjälp, "öh.. vart är vi påväg?" "ja, JAG följer DIG!"

När jag kom hem i förmiddags fick jag dock abstinensbesvär efter riktig musik, Back Street Boys och Andreas Johnsson en hel kväll = öronskador.

2 kommentarer
Elena säger:

sv: I see. Det gjorde jag också en gång i tiden men nu bor jag i Uppsala istället. Gött som fan, tycker jag =)

DATUM: 2009-09-01 TID:20:06:53
URL: http://www.nogg.se/bLogLady
SANIBO säger:

AERIME. jag får hjärtproblem utan dina updates!

DATUM: 2009-09-04 TID:21:10:50
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback