2/2@Trädgårn

Eftersom recensionen av konserten blev så lång så fick inte alla bilder riktigt plats när texten var färdigskriven, så de blev tilldelade ett alldeles eget inlägg. Så här ser det ut när Aerime och Astrid stormar Trädgårn, enjoy!


Innan konserten, vi har tagit plats vid staketet. Tanten blev lat och satte sig ner sig ner. Tanten rotade helt ofärskämt i min väska. Foto: Aem


Tillslut sa mina fötter åt mig att göra som tanten. Och vet ni vad? Har man tråkigt kan man till och med ta kort på sina ben. Foto: Aem


Sitt hår med tydligen. Foto: Aem


H.e.a.t entrade scenen och jag vände kameran framåt. Helt plötsligt fick jag in en snygg pöjk på linsen! Foto: Aem


Han dök visst upp igen. Foto: Aem


Och igen! Måste vara fel på kameran. Foto: Aem


Nu fick den iallafall med några andra snubbar också. Snubbar in this case=Jimmy Jay och Kenny Leckremo. Foto: Aem


Solobild på Jimmy Jay! Foto: Aem


Nu blev det något fel på tantens kamera istället. Foto: Tanten


Våra kameror måste helt enkelt ha älskat honom. Foto: Tanten


Ännu mer Eek och Jimmy. Foto: Tanten


Jimmy, Kenny och så Dave Dalone därute i kanten. Foto: Tanten (haha, det rimmar)


Tanten fipplade på kameran i pausen och jag hann knappt posa klart innan hon knäppte. She's the evil. Foto: Tanten



Jag blev pissed och snodde kameran och knäppte en bild på hennes vackra skrev för att hämnas lite. Hon är dum, men snygg också! Alla har sina kvalitéer, som Tobias Sammet sa till Dirk Sauer; "Yeah, he's quite well-hung. But his girlfriend told me he just don't know how to use it.. Well, I'm sure he's got other qualities!" Foto: AEm


Edguy entrade scenen och första bilden blev på Dirk Sauer. Foto: Aem


Tobias Exxel i ett grönt bassolo. Foto: Aem


Den här bilden beskriver stämningen jävligt bra. Foto: Aem


Felix Bohnke under sitt cplånga trumsolo. Han slog så svetten skvätte, jävlar! Foto: Aem



Och slutligen blev vi tvungna att dra. Nu ser ni att det var rätt mycket crowd ändå! Knäppt vid utgången, typ. Foto: Aem


Astrid gick igenom sina bilder på tåget hem. Vi var helt ensamma, så vi ringde Vikk och tjötade hela vägen hem, stackarn. Foto: Aem


Jag hade så roligt att jag började ta kort på mina ben igen. Foto: Aem


Avslutar med denna fina egobild med biljetten. Trött och sliten, men jävligt nöjd. Foto: Aem



Nu är rockstjärnan hemma i Skövde igen, bilder på inköp och sånt där kul kommer imorgon. Nu jävlar fick ni bilder att kolla på iallafall. Sleep tight!

3 kommentarer
Astrid!! säger:

hell yeah! nu har jag glott sönder ögonen och skrattat halsen av mig. xD fyfan vad snygga vi är! :G

DATUM: 2009-02-10 TID:10:22:41
Rafia säger:

Guud vad härligt med konserter! Jag är så konsertsugen, tänk att stå och sjunga med texterna medans ett grymt band spelar, fan vad härligt!

DATUM: 2009-02-10 TID:21:16:34
URL: http://rafia.blogg.se/
Dennis säger:

Snygga brudar!;)

DATUM: 2009-02-10 TID:23:24:51
URL: http://denniswesterberg.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback