Pumps














Tja! Jag och morsan tog en sväng på Elins Esplanad förut idag. Då sprang jag rakt in i ett par skitsnygga pumps! Jag har bara några par dugliga pumps nu till våren och har länge letat efter ett par röda, ett par leopardmönstade och ett par svarta. Nu behöver jag inte leta efter de svarta mer, that's for sure. De blev mina för 299 spänn, fan inte illa! Synd bara att jag inte kan börja ha dem med en gång.. Men den som väntar på något gott, eller hur är det man säger?

Jag fick ett pr trosor av morsan (ständig brist på den varan känns det som) samt nagellacksborttagningsmedel och mitt smink som var slut.

Nu ska jag i säng, hörs imorgon rockäärs! *Bröööl*






2 kommentarer
Astrid!! säger:

Välkommen i klubben om den trosan ;D

DATUM: 2009-01-26 TID:18:16:09
URL: http://metalastrid.blogg.se/
Anonym säger:

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

DATUM: 2009-01-26 TID:21:45:56

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback