Saturday pictures


Pucko och osminkad Aerime camar med snubbar



"YO YO, PASSA DIG VA JAG VET VAR DIN BREVLÅDA BOR!"



Jakob var lika söt som alltid.


Haha, goodmorning! Lördagskvällen bjöd på allt möjligt, kul som fan var det iallafall!
Först drog jag hem till Adolf för att kolla handbollen, Sverige - Frankrike. Men baguettekillarna ägde oss i röven.. Inget kul att kolla på, vi blev så modstulna att vi gick och satte oss vid datorn istället. :P Sen gick vi för att träffa Pucko och Sael på Hentorps pizzeria.
 Jag lyckades spilla ut halva min pepsi (colan var slut) på hela mig, golvet och bordet.. Och i samma ögonblick kom min pizza, och pizzakillen bara stod där och visste inte vad han skulle göra, Pucko blev generad och började paniktorka mig med en massa servetter medan hon fräste åt Sael att hämta mer papper. Jag kunde inte göra att skit för jag bara satt och asgarvade, haha fyfan, jag är ju så jävla skillad ;)
After that åt vi, blev mätta, Jakob joinade och alla gick hem till Pucko. Jag och Sael gick typ hundra meter bakom alla andra och pratade om hennes sexliv och kissade nästan på oss.
Väl där satt jag och Pucko på msn och låtsades vara lebbar, byggde tält i Puckos säng och dampade runt och sov och jag vet inte vad. Kul som fan hade vi iallfall. Tack för kvällen sweeties!

Vad gjorde ni igår rockers?

3 kommentarer
Sael säger:

Oh, celibat-tältarn är ifarten ser jag :G



fyhelvete vad kul det var <3

DATUM: 2009-01-25 TID:13:56:50
Pucko säger:

Vi är helt enkelt bäst :D //Pucko

DATUM: 2009-01-25 TID:15:17:25
maaria säger:

coooool brud! :D

DATUM: 2009-01-25 TID:19:01:17
URL: http://feelmymusic.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback