Skinnbrallor




Goodday! Blir inte ett långt todays-inlägg, shit vad mycket klockan är redan. Idag har jag iallafall varit i Lidköping och hälsat på mormor och gått på stan där.
Jag hade tidigare kollat in leopardskjortan på H&M's hemsida med naturligtvis var min storlek slut (VARFÖR har alla 36?). Men idag när jag besökte H&M i Lidköping så fanns det EN skjorta kvar.. I storlek 36 ;) Ibland har man flyt.
Min tur vändes dock om helt på tre sekunder. Men i samma hängare upptäckte jag deuutom SKINNBRALLOR. För 349 sveska riksdaler. What the..? I storlek 34. Och 38. Naturligtvis passade ingen av dem, hur optimistiskt jag än granskade spegeln i provrummet.
Tur att man har morsor ibland! Hon kom med världens brightaste idé. Så jag ringde till SKövdes H&M och kollade. Och de hade en 36a kvar! Murphy har sina snälla dagar.. Utan att prova så köpte jag med andra ord drömbyxorna. Skitsnygga, skitsköna och skitbilliga. Kan det bli mer än.. skitbra? ;D Haha. Fick dessutom med mig en BH hem från Gina (bara att hitta en i rätt storlek är ett helvete, och då har vi inte ens börjat diskutera priset eller utseendet på tuttekassen).

Vi åt dessutom bakelse (kakor i mitt fall) till Janicks ära. Och för att det är jävligt gott med kakor förstås. :D
Nu måste jag dra, det har varit en lång dag och skolan väntar imogron. ^^ Men vi hörs då!

Rock on babes!

3 kommentarer
BJERNHAGEN säger:

snyggt!

sv: mhm, det är ju det ;o does everything <3 hehe

DATUM: 2009-01-28 TID:17:15:00
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Kåggan säger:

uuh.. läder.

DATUM: 2009-01-29 TID:19:23:03
Nicole säger:

så jävla snygga kläder, I envy u ;D

DATUM: 2009-01-29 TID:19:30:14
URL: http://nicolen.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback