Heading for STHLM


Stockholm is next! Imorgon bitti går tåget till hufvudstaden af Svea Rike och då ska helst Aerime vara påstigen. Som alltid när jag ska försvinna någonstans kan vi dra en somebody-up-there-(call-him-god-if-you-like-)loves-Aerime-lista;
  • När jag rivit ut hela min garderob (ni vet hur det ser ut) och lagt fram kläder tills imorgon (på morgonen kan man inte tänka klart, ibland inte alls) så upptäckte jag att min zebrajacka var spårlöst borta. Ingen ovanlighet när det gäller mig, men ändå jävligt störande. Så jag konfronterade Morsan, Max, min garderob, fyra till garderober i huset, innehållet under min soffa, innehållet i alla tvättkorgar och slutligen innehållet under min säng (now we're talkin, det skulle behövas ett helt grävmaskineri för att få fram något som gömde sig längst in där) utan resultat. Untill jag fick en snilleblixt och hittade, förutom jackan, en vit bandana och ett Maidenlinne i Bettans case. Inte konstigt att jag fick leta. Vem fan lägger sina kläder i bascaset?
  • For the first time in my life har jag faktiskt pengar att shoppa för när man åker på shoppingtripp (Astrid har alltför bittra efterfarenheter av detta). Vic höll dock inte med, när jag stolt deklamerade att jag fortfarande hade kvar JÄTTEMYCKET pengar, hela tre tusen, så bara garvade han åt mig. Son of a bitch..
  • Jag har lyckats trycka ner alla kläder och tillhörande grejer i den pyttelilla weekendväskan som Morsan gav mig, vilket är ett under. Sa 'fan, när jag har lagt ner tightsen kommer den här vara proppfull' när jag såg den. Eller okej, jag erkänner. Det allra första jag sa när jag såg den var 'öh Morsan.. Den är BLOMMIG'.

Nu hinner jag inte skriva mer om ödets nycker, för som ni ser på bilden här ovan så har jag work to do.
Well, vi får väl se - boots med för stora skaft, läderband och en skål nitar.. Vad kan kreativa jag koka ihop på de här ingredienserna?

Håll er till tåls så bloggar jag mer från Stockholm. Och håll hårt i hatten cause now Aerime is back in town!

8 kommentarer
Victoria säger:

Hej hej.



Behöver lite hjälp och undrar om du har något tips. Min brorsa fyller 18 på tisdag, alltså imorgon och jag vet inte vad jag ska köpa? Har du något tips? :)

DATUM: 2009-07-20 TID:00:23:11
URL: http://lifeofvictoriawall.blogg.se/
astrid säger:

ha så kul i sthlm baby så ska jag ramla av islandshästar ;(

I will miss u och jag kommer skicka sms även om det är dyrt för jag är rik nu och kan spendera pengar på vad jag vill. och du ska svara när du får sms, aight?

DATUM: 2009-07-20 TID:00:31:55
[lisa bjernhagen] säger:

sv: Jasåja okej :) men det har du ju faktiskt rätt i, stämmer till stor del. Smart tänkt!

DATUM: 2009-07-21 TID:01:11:06
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
fia säger:

SV: yes, det är silverfärgade knappar :>

DATUM: 2009-07-21 TID:11:32:45
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
sarah säger:

Men som fan alltså, han är a-a-a-a-aaawesome. Nej, inte det, menar du på youtube ellörrr? send me the videoooo in that case!



AHHH, men gosh! om jag varit du hade jag ju knappt vågat använda det :D jag har ju ramat in Chris Amotts plektrum nu. hade ju ALDRIG, och då menar jag ALDRIG förlåtit mig själv om jag hade slarvat bort det efter använding liksom :p you're brave! höh.



Jamen, åååhh, jag och mina polare var som mestadels i mitten! Ingen av oss fick någonting som svettarmband och grejer dock, men en jävligt fin dag i alla fall! :] Maiden saves the day! :D

DATUM: 2009-07-22 TID:02:40:36
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com
[lisa bjernhagen] säger:

sv: ja det kan väl hända hörru ;D haha! jo den borde du få tag i :)

DATUM: 2009-07-23 TID:01:55:04
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
fia säger:

SV: om du säger så, så måste jag verkligen läsa den!

DATUM: 2009-07-23 TID:23:55:24
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
Nicki säger:

Herregud vilken cool blogg ! Fler borde satsa på något sådant istället för vanliga, rosa modebloogar ! :) You rock ! :D

DATUM: 2009-07-25 TID:11:13:23
URL: http://niickoo.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback