Simon Cruz


För er som gått miste om denna sleazenyhet kan jag passa på att dra den när jag ändå var i Crashdïet-vevan och köpte The Unattractive Revolution. Det är väl därför jag har den här bloggen, right?

Varför Crashdïet åter är på tapeten är för att de har en ny sångare. 2005 spelade de in sin första platta, Rest in Sleaze. Men bara ett år senare hittades Crashdïets grundare, dåvarande vokalist och gitarrist Dave Lepard död i sin lägenhet. Efter det var det en tung period för de stackars satarna innan de lyckades få tag i Olliver Twisted och de spelade in The Unattractive Revolution.

Men det var uppenbarligen inte rätt eftersom Olliver Twisted hoppade av förra året. Nu har de dock fått tag på Simon Cruz, en jävla talang och helt rätt för Crashdïet. Det är bara att kika in på deras myspace för att höra den aktuella singeln Caught in Despair och fastställa att jag har rätt. Det planeras ett nytt album i början av 2010. Can't wait!


2 kommentarer
Ida säger:

Kommer bli gryyyymt :D

DATUM: 2009-07-28 TID:10:25:20
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Mandy säger:

Han var ju inte dåligt snygg heller! Yum!

DATUM: 2009-07-28 TID:14:51:42
URL: http://scars.se

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback