Utomlands - again!




Positiva saker som kan hända innan man ska resa iväg:
  • Mina röda latextights kom right in time på posten
  • Jag och väskan var packade och klara i flera timmar innan avresa (personligt rekord)
  • Hela min garderob fick plats i väskan
  • Det blev INTE övervikt på väska + handväska (helt otroligt med tanke på alla skor och hårstylingsgrejer som jag tryckte ner).
Med detta glada humör ska jag med solglasögonen på möta värmemuren på Menorca - och stannar där i en välförtjänt semestervecka. Visserligen ska jag gå upp strax för avfärd, 01:45 närmare bestämt.. Well, det lidandet glömmer jag no snart av. Vad kan vara bättre än att äta sig dunderfet och roffa åt sig hela buffén på hotellet (all-inclusive of course!), sola (bränna sönder sig och få gå omkring som en fjällig räka med t-shirt halva veckan) , bada (springa omkring i leopardbikini och skvätta vatten på intet ont anande turister) och bara.. vara. Älskar årets obligatoriska chartervecka and finally it's here. Klara er så gott det går i kalla Sverige så hörs vi in a week, rockers! Stay metal!

3 kommentarer
Anonym säger:

=(

DATUM: 2009-06-22 TID:23:37:11
fia säger:

Åh, vart är legginsen ifrån?! Letar efter sådana i svart först och främst, men inga är tillräckligt glansiga, och tillräckligt billiga. Ska liksom klippa av ett par också till short, så man vill ju inte slänga feta cash på dem då.

Häftigt att de var röda också :>



Can you tell me your little secret? ;>

DATUM: 2009-06-24 TID:22:18:35
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
LIENE säger:

Hej, var ett tag sen!

hoppas du har det bra på resan:)

älskar röda lacktightsen för att tillägga.

DATUM: 2009-07-06 TID:11:08:26
URL: http://lienes.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback