Tattoos



Detta måste vara något bland det bästa som någonsin kommit ur Rob Halfords mun. Det är till och med så klockrent att jag tänker tatuera in det. Exakt den stilen, i nacken/ryggen. Nej, ingen kommer se det ("hon med håret" var det ju ja) men det är enbart för min egen skull. Nu låter jag som Joey DeMaio, men jag kommer vara true to the very fucking end.

Svanktatuering har jag velat ha i över ett år nu. Om jag fortfarande vill det om ett år och elva månader ska jag göra en. Och det jag vill ha är 666 här nedan. Eventuellt fetstilat och kanske lite "trashat". Snyggt när jag är ung, coolt när jag är gammal. Kan ni tänka er något ballare än en 85-årig mormor med 666 ovanför röven?




2 kommentarer
Jessica säger:

kan nog bli jävligt snyggt :D

DATUM: 2009-03-21 TID:12:20:22
URL: http://byjessica.blogg.se/
Victor säger:

Nej, det finns säkert inte mycket i världen som är coolare än en 85-årig mormor med 666 skriver över röven. ;)

DATUM: 2009-03-21 TID:16:30:56

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback