Live!


Imps! Imps! Imps! skallade det i Freja-salen på Valborgsmässoafton. Sist i raden av lokalband entrade vi, Ferocious Imps, bestående av Didrick, Johan, Max, Fred och Aerime, scenen. Klockan halv tio. Soundchecken var klockan fem. Plenty much time att göra ingenting på, men slå ihjäl tid är något man måste lära sig i den här branschen har jag upptäckt. Vi gjorde vårat bästa.

Själva spelningen blev adrenalinrush som fan, mest på grund av den galna publiken som moshade över scenen och vrålade. Min egen insats i det hela är another story. Som den perfektionist jag är tyckte jag det gick kasst, men huvudsaken var att tillfredsställa alla som släpat sig dit och det inbillar jag mig att vi gjorde. Videorna är däremot inte helt nödvändiga att kolla på.. Har ni tur får ni se det någon gång. Kanske.

Bra insats från övriga i bandet anyway, och jag får skärpa mig lite till nästa gång. Jag vill spela igen, igen och igen bara för att få göra det bättre. Ännu bättre. Bäst. Bättre än bäst. Bästastast..
Alright, jag ger mig.


Enjoy the pics (Didrick har sprungit ut från alla tantens kort) och så hörs vi imorn, metalheads. Rock ya!









3 kommentarer
Matilda säger:

svar: ja grymt jävla äckligt bra!

man måste ha sett dom, helt klart. kul att du också gillar dom ;)

DATUM: 2009-05-07 TID:10:04:43
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Jesper säger:

Tack :) Du har bra musikstil måste ja säga ; )

DATUM: 2009-05-07 TID:11:48:27
URL: http://jesperninezero.webblogg.se/
Dennis säger:

Ingen video..?

DATUM: 2009-05-07 TID:15:52:36

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback