Hair and endgame


Endgame-förbud-att-lyssna-innan-skivan-har-behagat-anlända-förbudet bröts i lördags. Orsak: skivan behagade inte anlända. Så i lördags kväll gjorde jag och the Warnbys ett kollektivt brott mot den tidigare regeln och tro mig, fast vi var sura och sjuka var det jävligt bra. Jag måste dock lyssna några fler gånger innnan jag kan komma med ett ordentligt uttalande. Att jag för tillfället är helt nerkärad i Megadeth är däremot ett konstaterat faktum. Tack Fred! Förhållanden är ju som bäst när man är nykär och nu är det underbart. Gissa om jag längtar efter att få se dem igen 2010?

Jag har ett till problem, och ett hårresande sådant.
Lugg? Det funkar. Men jag måste fortfarande tupera sönder håret varje dag, och det vill inte bli söndertuperat. Det säger ifrån rätt ordentligt faktiskt. Skatbo UTAN volym. Tack, precis vad jag ville ha. En av anledningarna är nog att jag inte klippt mig på nästan ett halvår, och jag har tappat rätt mycket av mitt burr i och med all tupering. Hmm. Jag ska till frissan om en stund, så vi får se hur det går. Bli inte rädda, jag ska bara använda in oändliga kreativitet till att fundera ut ett sätt att få stort, snyggt och välskött hår utan att tupera. Öh. Good luck.

10 kommentarer
fia säger:

SALT är lösningen. Finns ett som kallas Dust it, men det är ganska fjantigt. Mitt heter Kstyle om jag minns rätt och är en orange och svart burk som kostar ca 100 kr hos frisören. Look for it! Du behöver tupera typ hälften av vad du gjort tidigare, och blir det sen platt är det bara att gnugga lite i hårbotten så är det nice igen :>

DATUM: 2009-09-21 TID:13:34:24
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
Angie säger:

Sv: okej, vi börjar med fem låtar var då, sen en bloggrecension om våra nya upptäckter haha! :)

1 - Girls, girls, girls

2 - Angela

3 - Kickstart my heart

4 - Shout at the devil

5 - Home sweet home

DATUM: 2009-09-21 TID:14:24:03
URL: http://begforit.blogg.se/
Johnny säger:

Jag förundras över varför många recensenter tycker "Headcrusher" är bästa spåret när det finns mycket bättre låtar. Eller, det är ju ganska självklart varför många recensenter tycker "Headcrusher" är bäst. Det är bara för att de recenserar efter en eller två lyssningar, vilket man givetvis inte kan göra. Och "Headcrusher" har de hört förut på tuben, så det är den enda låten de egentligen har lyssnat in. : ) Jävla puckon alltså! Skulle det vara deras älsklingsband Metallica kan ni ge er fan på att de hade lyssnat 50 gånger innan de recenserat så det hade blivit en rättvis recension.

DATUM: 2009-09-21 TID:18:33:49
Johnny säger:

Har fortfarande inte bestämt mig för om "United Abominations" eller "Endgame" är bäst. För tidigt att säga, är kanske på femte lyssningen nu. Spontant kändes "United Abominations" bättre. Den är i och för sig ojämn, "Play for blood" är kanske ingen höjdare t ex. Å andra sidan tycker jag "Sleepwalker", "United Abominations" och "Gears of war" är helt fantastiska. "Endgame" känns som ett jämnare album. Men det kan bli skitbra, den växer för varje lyssning.

DATUM: 2009-09-21 TID:18:41:08
Angie säger:

Yeah, uhm i fukkin' forgot: Live Wire är för helvete deras underverk. GOTTA HEAR!

DATUM: 2009-09-21 TID:20:35:18
URL: http://begforit.blogg.se/
CC säger:

Men du har väl uppklippt hår? För annars är det ju verkligen det du ska satsa på. När jag hade mitt stora hår var mina layers högst upp rätt korta, 10 cm kanske, sedan längre o längre neråt. Gick skitfort att tupera. Annars kan du alltid skaffa en Volumemaster!!! Har hört att den ska vara enormt effektiv o sliter minimalt, den liksom "reser" håret". Ska skaffa en sådan att ha till mina modeller...

DATUM: 2009-09-22 TID:12:41:01
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Ida säger:

Jao, det är det verkligen!

DATUM: 2009-09-22 TID:12:45:13
URL: http://drinkitup.blogg.se/
SANIBO säger:

sv: 1. INDEED PÅ FUCKING ALLT

DATUM: 2009-09-22 TID:22:19:09
URL: http://ssanibo.blogg.se/
MANDY säger:

annars finns det ju en plattång som ska ge mer volym,vet inte om den funkar.Fast iofs så sliter ju plattång oxå på håret...

DATUM: 2009-09-28 TID:17:27:44
Nicke säger:

Helt underbart album instrumentalt. Men jag står knappt ut med sången.

DATUM: 2009-10-02 TID:13:26:33
URL: http://leadfed.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback