Reebok Freestyle Hi


För att lätta upp den hostande stämningen här i bloggen kan jag meddela att visst har jag mina egenheter, men att börja med tradera har revolutionerat min shopping. Jag har länge velat ha dessa 80-talsikoner, för att åtminstone äga ett par platta skor känns som ett måste.. Speciellt dagen efter konserter och liknande då man har ont i fötterna av 12cm-pjucksen från dagen innan. Mjukisbyxor och heels är ingen hit.

Så, snål som jag är, gjorde jag like this; Gick till Stadium och provade ut vilken storlek, gick in på Tradera, budade hem ett par sparsamt använda för 62 spänn. Nypris på skorna är 700. Till och med min hjärna kan ibland!

4 kommentarer
Yoannah säger:

Min pojkvän har liknande, de är jävligt snygga. men själv är jag nog mer en conversetjej.

DATUM: 2009-09-26 TID:14:55:36
URL: http://yoannahh.blogg.se/
[lisa bjernhagen] säger:

Alltså tradera är ju grejen :) varit smått beroende sen ungefär ett år tillbaka! haha

DATUM: 2009-09-26 TID:16:21:23
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
SANIBO säger:

tradera is the shit aerime,



sv: ja men lätt att vi gör!

jag tror att biljetterna är släppta, men det finns massor kvar. hur det nu kan komma sig, verkar inte som att så många vet om det

DATUM: 2009-09-27 TID:18:14:30
URL: http://ssanibo.blogg.se/
nathalie :) säger:

HAHA :D jag budade in ett par för 37 spänn last weeek nypris förmycket där med. Känder suuuper!

DATUM: 2009-10-07 TID:16:07:55

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback