Also buy our album


Det har blivit väldigt mycket tjat om Steelwing nu på sistone men vad fan, de förtjänar uppmärksamheten! Så mycket som jag gör för att få folk att upptäcka dem så borde jag nästan utmärkas till deras VIP-fan.. Eller hur? Synd att ni läsare inte är fler, då hade chansen nog varit större! Hur som helst. Här ovan ser ni en liten trailer till debutplattan inkluderande ett litet vackert tal från frontmannen Riley. Ja, jag ska köpa eran platta. Ja, jag ska se er på eran turné i höst. Var det något mer?
30 april.. it's getting closer.

1 kommentarer
mathilda säger:

Det är gött att det faktist finns nya band i dag som spelar bra musik ! Heja Steelwing :D



sv; jadå, hårda grabbar det där ! ;)

DATUM: 2010-04-13 TID:20:22:11
URL: http://hardlucklady.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback