Home again


Ja, jag lever! Jävlar vilken vecka det har varit. Sönderstressad satte jag mig på bussen till London, sov, åt, gick och shoppade i några dagar för att sätta mig på bussen i två dagar igen. Nu har jag dock återställt dygnsrytmen (fråga inte vad den engelska luften gjorde med mig, jag stupade i säng klockan tio varje kväll och hade då dessutom sovit middag tidigare på dagen) och släpat iväg mig till skolan.

Jag vet att ni väntar på bilder
men ni lär få hålla er till tåls för min kamerasladd har bestämt sig för att ta en promenad. En lång promenad. Jag har tydligen missat att den utvecklat ben för i mitt rum finns den inte. But don't worry, I'll track him down.



1 kommentarer
Susanna säger:

Din dator har inte uttag för själva minneskortet i kameran? Brukar vara mycket bekvämare än sladden.

DATUM: 2010-04-06 TID:10:21:59
URL: http://soulcollector.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback