Bargain



Hur meningslöst det än kan te sig att springa in på alla second hand-affärer i stan stup i kvarten så ger det resultat. Ibland. Idag var en sådan dag. En schleten midblue jeansväst från 80-talet hängde och väntade på mig, till det överkomliga priset av 45 svenska riksdaler. Inte illa. Den ska få den stora äran att bli min Maidenväst. Bara Maidenpatches - knökfullt - och bara vintage. Förhoppningsvis. Den ska vara klar tills den 7 augusti och är den inte det får jag panikköpa några vanliga patches för att få den full. Livet är hårt.

Köpte i samma veva en volymmousse jag inte testat förut (nej, DEN kommer inte från second hand-butiken). Någon som vet hur den är? Vi får se om den är värd sina 30 spänn. Nu har jag bestämt mig för att dissa locktången för att hårfan ska växa lite snabbare, men jag vill inte se ut som en slickad katt i ösregn för det. Det är det öde som drabbar mitt hår utan produkter. Har dock märkt att håret anpassar sig i takt med att det blir längre så den saken kommer förhoppningsvis lösa sig.


Nu ska jag ägna resten av dagen åt det obligatoriska pluggandet. Och hårdrock. Hörs sen om jag har något mer på hjärtat.

3 kommentarer
SANIBO säger:

ser fram emot att se den ready to go!



sv: hehehehee.... tyst mirända. den kommer innan året är slut,

DATUM: 2010-04-17 TID:18:15:50
URL: http://ssanibo.blogg.se/
SANIBO säger:

sv: haha vi ser när det kommer ;)

DATUM: 2010-04-18 TID:23:45:25
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Jessi Fox säger:

wow, ska du snacka om snygg brud?!

DATUM: 2010-04-21 TID:16:32:36
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback