Ferocious Imps!


Ni har inte fått höra något om bandet jag är med i på ett tag, så jag tyckte det var dags för en uppdatering. Till och börja med kan jag officiellt presentera en ny medlem, Timmy Lindgren på lead/rythm. Han bor dessvärre i Halmstad men det verkar faktiskt fungera, vilket jag inte riktigt trodde från början. Detta i kombination med en hög nya låtar, inspiration och optimism (just det sistnämnda är inte jag så bra på att bidra med..) gör att vi är på gång på riktigt igen och planerar att ha demon inspelad och klar minst till jul. Just nu är det väldigt roligt att spela bas (det kommer ju och går i perioder det där) och för tillfället håller jag på att nöta in en av våra låtar som har med Max grymma bild ovan att göra.. I december (senast) får ni reda på vad det handlar om!

1 kommentarer
Lola Döds säger:

Har ni någon Myspace eller något liknande??

DATUM: 2010-08-18 TID:19:07:28
URL: http://loladods.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback