Jackets and shoes





När jag klev ut ur bilen på Scoretts outlets parkering igår deklamerade jag högtidligt för alla som ville höra att jag minsann INTE hade råd att köpa skor, men en liten titt kunde ju inte skada. Med facit i hand har jag ändrat uppfattning, en liten titt kan visst skada. Som ni räknat ut med hjälp av bilderna ovan kunde jag inte motstå att lägga vantarna på ett par skitnsygga 10,5cm-klackar.. Jag och hiheels alltså. Farlig kombination, iallafall för plånboken. Äh, de lär bli storfavoriter i vår, och storfavoriter för 300 spänn är inte farligt.

Jag råkade också ramla över den snyggaste jeansjackan jag har sett på år och dag. JAG VET, jag behöver verkligen inga fler jeansjackor. Jag har redan 8 st jeansjackor/västar och skinnjackor sammanlagt.. Och ingen är färdigpatchad. Hur svårt är det att köpa EN jacka och patcha klart den INNAN man köper en ny? Jävligt besvärligt tydligen. Jag är hopplös.

Hur som helst, den här gick verkligen inte att motstå. Av de fyra jackmodellerna jag gillar (MC/biker, pilot, 80's och classic) är mc-modellen min favorit. Can't get enough of den där kragen alltså. Och tycker ni den är snygg när den ligger på ett bord skulle ni se den på, herrejävlar vad awesome den är. Efter lite diskuterande (vilket inlkluderade att vi åkte tillbaka till Skövde för att köpa jackan där istället, men då fanns den ju naturligtvis inte kvar i strl 36 förutom på skyltdockan.. Vilken jag självklart tvingade personalen att ta ner åt mig. Man är väl jobbig eller) så beslutade Morsan att jag skulle få den i födelsedagspresent. Fyller ju år nästa söndag! Så big thanks till min moder.

2 kommentarer
classe säger:

wow den är ju ursnygg jackan alltså! jo MC är most awesome däfö jag har sån skinn jacka xD stay metal sister \m/

DATUM: 2010-02-18 TID:15:54:43
SANIBO säger:

one word: awesome!



sv: men mirändy... jag vet. så satans illa. och jag menar att kamerajäveln gick på 3000:- och det kändes lite surt med tanke på att mobilen jag söp bort för två veckor sen också gjorde det. och nu söp jag bort en till mobil och allt jag ägde. (Y) love myself. kom och smäll till mig

DATUM: 2010-02-18 TID:19:15:04
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback