Ber till eventim.se's biljettgud


Läget har förändrats sedan sist. Tack vare min världens bästa bror är biljettpengarna numera inget problem. Vad som istället har blivit ett problem är att lyckas få tag på biljettfanskapen om en timme. Med tanke på min vanliga otur när det gäller biljettsidor lär det inte bli en så enkel uppgift. Får verkligen hoppas att det löser sig.

Meanwhile kan ni ju lyssna på den inte helt okända låten Hell's Bells som är bland det bästa AC/DC har klämt ur sig. Helt jävla underbar melodislinga.

Vågar inte vara glad än. Men kanske, kanske ses vi på Stadion den 3/6. Only time will tell. Hörs efter klockan 10 om jag lyckas avhålla mig från att skriva ännu en radda nervösinlägg.

1 kommentarer
billiondollarbaby säger:

Håller tummarna så att någon av oss får gå i alla fall!

DATUM: 2010-01-26 TID:09:17:45
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback