Dagens i-landsproblem


Jag har nu insett ett tag att samtliga av mina piercingar behöver bytas ut (en i vardera öra samt en i näsvingen - inte så spännande som det låter) och idag gjorde jag slag i saken och smög ut ur min ensliga boning för att besöka Skövde centrum för första gången på hela lovet. Tror ni då något av det jag letade efter fanns? Nej, naturligtvis inte. Men att sätta ner röven på en stol, få en kaffe i näven och en Fred mittemot mig fick mig på andra tankar och jag insåg dystert att jag skulle behöva göra av med alla mina lånepengar på smink (det är inte bara tråkigt att köpa smink utan pissdyrt också). Nåväl, fint väder och bra sällskap fick jag iallafall. Och smink då.


11 dagar kvar......

0 kommentarer

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback