More vintage to the people!





I samband med repet igår kväll/natt passade jag på att hämta mina patches som legat och dammat hos Max alldeles för länge. En backpatch från '84 och en mindre patch från '86. Dessa skall, inte helt otippat, pryda min blivande Maidenväst. Knökfullt ska det bli, men det lär dröja.

Ibland kan man kamma hem guldklimpar från Ebay - sålänge man är beredd att betala för sig vill säga. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, vintage är långt ifrån gratis. Wasted Years fick jag för skit och inget men 2 Minutes gick på närmare 400 spänn. Saftigt men värt varend öre. Har man väl insett magin med vintage så går det inte att motstå, kosta vad det kosta vill.

3 kommentarer
pellepung säger:

gammel svettig britt som har slickat och andats på grejerna

DATUM: 2010-07-18 TID:20:03:56
Grimgoth säger:

Härliga grejor du köpt.

DATUM: 2010-07-19 TID:11:30:26
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Fredrik säger:

Håller med dig, Vintage är dyrt men jävligt underbart!

DATUM: 2010-07-20 TID:10:44:22
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback