Roadkill


Ny Steelwing-låt ute på deras myspace! In och lyssna med er, det är en order. Eftersom jag på vissa sätt är konservativ inom musikområdet (tar exempelvis extremt lång tid för mig att gilla låtar och jag är inget fan av changes när det gäller musik) så kan jag inte uttala mig ordentligt förrän jag har repeatat låten i x antal timmar. Men rent spontant så, njaa.. Inte i klass med The Illusion. Men kom igen, hur överträffar man det på samma platta? Jag blev dock otroligt tagen av Riley's amazing voice.. igen. Man kan undra när jag har tänkt vänja mig egentligen.

Men nöjer jag mig med det här? Nej. Ge mig mer! Jag väntar med spänning på debuten den 30 april - och såklart till i oktober då jag ska se dem live. Jag fick för någon vecka sedan reda på att de ska lira HÄR, i Skövde - på Husaren naturligtvis. Jag gnisslar tänder så det förhoppningsvis hörs ända till Nyköping.


>>www.myspace.com/steelwing


3 kommentarer
SANIBO säger:

sv: jo, BG visste jag om sen innan. inte gamma ray dock :) jaha okej.

DATUM: 2010-03-03 TID:22:43:45
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Grimgoth säger:

Steelwing rockar rätt hårt!

DATUM: 2010-03-04 TID:18:24:46
URL: http://grimgoth.blogg.se/
=) säger:

Ska du åka på Getaway festivalen? Kommer ihåg att du skrev om det någongång..

DATUM: 2010-03-10 TID:20:55:41

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback