Denim blue..


..är jävligt nice. Inte för att brallorna är nya eller nåt, tvärt om, i höstas grävde jag fram dem från sin plats längst ner i garderoben där de legat i flera år. Bra att man har koll på sina kläder. Skulle egentligen vilja ha ett par som är ljusare och med snyggare bakfickor och sömmar (de ser ljusare ut på bilderna än vad de är irl, egentligen är sömmarna typ bruna och alla som någonsin ägt ett par Cheap Monday vet att de sitter förträffligt bra på pojkar, men när det kommer till flickor blir röven inte särskilt.. framhävd. Damn bakfickorna). Midblue jeans är väldigt early 80's heavy metal. Det förekommer mycket även senare. Synd att det är så jävla svårt att hitta exakt rätt nyans bara (fast alla sprang omkring med det för 30 år sen, så då var det minsann inget problem att massproducera i rätt nyans. Take me back to the 80's!).

Jag kom dessutom på att jag har glömt att showa den gråa jeansvästen som jag nu har pimpat NÄSTAN klart. Om någon av mina jackor någonsin kommer bli kompletta (i mina ögon) är ett mysterium.. Tycker alltid att det kan göras mer. However, this is how it looks at the moment. Vad som är nytt är nitarna på kragen samt Mercyful Fate- och AC/DC-patchen. Nu saknas bara lite fler nitar och så pins, det självklara på mc-kragar.

3 kommentarer
mathilda säger:

sssnygga ben & grym outfit !

DATUM: 2010-03-08 TID:16:08:04
URL: http://hardlucklady.blogg.se/
michaela säger:

Måste verkligen säga att du är helt galet snygg tjejen

DATUM: 2010-03-17 TID:10:42:46
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
lotta Mamma till Elvira säger:

Gillar din stil! :P

DATUM: 2010-03-26 TID:20:02:48
URL: http://lottamartensson.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback