Spandex


Nya spandextights (inte lack alltså). 99:- @ Bikbok. Till och med fjortisaffärer kan ibland, där ser man. Jag älskar spandex. Hade på mig mina röda favoriter idag à la Bruce-Bruce. Tyvärr har de blivit söndertvättade så jag måste ha ett par till tights under för att inte blotta hela röven. Det brukar inte bekymra mig annars (att ha två par tights alltså) men det blev rätt svettigt i statsbussen utan luftkonditionering.. Livet är hårt.

Imorgon infinner sig helgen
eller nej just det, för oss naturare innebär helgen bara ännu mer plugg. Två prov imorgon och jag-vill-inte-veta-hur-många prov nästa vecka. Nej vadå, vem längtar till sommarlovet?


Nog tjatat. Ni vet var ni hittar mig.. Näsan i matteboken och kaffekoppen i handen.

3 kommentarer
darjish:- Glam and heavy metal säger:

shit... du anar inte hur strong jag tycker du är som pallar natur! :D önskar jag faktiskt hade orkat, hehe. Men lycka till med pluggandet! :)

DATUM: 2010-05-20 TID:20:06:49
URL: http://assonfire.blogg.se/
ROCKABETTY säger:

sv: Haha, jag var kär i han när jag var liten XD



Ja, jo jag går estet :3

DATUM: 2010-05-21 TID:22:36:10
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Mr F säger:

varför köper du inte tightsen på dans&gymshopen eller dansbutiken dom e lite dyrare men bättre kvalitee dom har snygga superblanka i lycra men tänk på att ta en storlek mindre än vad du har så dom sitter tight å fint.

Hade gött!

DATUM: 2010-07-08 TID:16:24:58

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback