Roadkill tour 2010


Första dagen i plugget efter lovet firades med att inviga min nya STEELWING-tröja. Om det finns något på denna jord som jag älskar nästan lika mycket som IRON MAIDEN så måste det vara baseball-tröjor. Och battlejackets. Men med en ytterst begränsad inkomst är det dock ganska svårt att ha ett helt museum av nyss nämnda objekt, vilket är vad jag egentligen skulle vilja. Men det kommer väl någon dag förhoppningsvis, när jag är gammal, stenrik och förmodligen nerknarkad.

Åter till mattepluggandet.

2 kommentarer
L säger:

Baseball tröjor är så jävla snyggt. Synd att det finns få av dem i bandtröje-version.

DATUM: 2010-11-10 TID:12:59:05
URL: http://amiinside.blogg.se/
Slummy Mummy säger:

Gammal: Oundvikligt, men inte så himla farligt...

Stenrik: Ja det låter bra! lycka till

Nerknarkad: NEJ!



Snygg tröja, och snygga jeans också.

DATUM: 2010-11-11 TID:12:17:58
URL: http://slummymummy.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback