Dagens i-landsproblem

Fy fan. Just nu är jag så jävla förbannad på mig själv. Som ni vet så är ett av mina stora intressen vintage merch, och idag gick det ut en drös riktigt fina patches på ebay. Jag satt och kollade klockan under hela tiden jag käkade (för att kunna buda i sista minuten) och när jag var färdigäten så var det fortfarande 20 minuter kvar tills auktionerna skulle gå ut. Då tog jag upp basen och pillade lite på den för att få tiden att gå. Och helt plötsligt var klockan alldeles, alldeles för mycket och jag fick panik. Skrek "FUCK, FUCK, FUCK!!" och rushade in på Ebay. Alla auktioner hade naturligtvis gått ut, förutom en, som gick ut om mindre än en minut. 5 sekunder kvar, buda, bekräfta bud... Och jag hann. Så en liten W.A.S.P.-patch blev det iallafall. Men hur kan man vara så ofantligt klantig?! Ahhhh. Jag förtjänar stryk.


5 kommentarer
Lina Edkvist säger:

Du är inte lika klantig som mig som lyckas (helt jävla otroligt) trycka Buy it now! på en t-shirt första gången jag använder Ebay. Det var ju inte problemet då utan att det bara kan skickas till USA och Kanada. Det var även fel storlek. Så nu måste jag betala t-shirt fanskapet som jag inte ens kommer få använda hahah...

DATUM: 2011-01-14 TID:20:58:58
Ida säger:

Saaaatan vad snygg!

DATUM: 2011-01-14 TID:21:23:05
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Grimgoth säger:

Finns program som heter typ "Sniper bid" som bör funka till ebay och liknande så du slipper bevaka utan det sköter programmet åt dig.

DATUM: 2011-01-15 TID:14:03:37
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Retrophilia säger:

Det har hänt mej många gånger, man blir så förbannad!

Nu använder jag mej av en sniper och med den har jag lyckats vinna i stort sett alla auktioner :)

Auktionerna går ju oftast ut mitt i nätterna också så det är skönt att slippa sitta uppe och vänta.

DATUM: 2011-01-17 TID:19:15:21
URL: http://retrophilia.blogg.se/
Slummy Mummy säger:

Åh nej haha stackars dig... Det där har hänt här också. Japp testa auctionsniper.

DATUM: 2011-01-18 TID:10:36:33
URL: http://slummymummy.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback