Die for metal



Nyss var jag inne i en slags Priest-era. Priest, priest, priest. Alldeles nyss (så sent som igår) var det wasp. Och nu förutspår jag att nästa blir Manowar.

Den här låten är så jävla klockren, den beskriver på bästa sätt mina känslor för musiken. Den borde bli min nationalsång på något sätt.. tycker ni inte det?;)

Jag kom i kontakt med den när jag såg The Day the Earth shook - The Absoulte Power hos min bror, GOD vilken konsert! Ni som inte sett den - gå hem och gör det. Bland de bästa liveinspelningarna jag vet. Förutom Maidens Rock in Rio då. ;)


They can’t stop us, let ‘em try.
 For heavy metal we would die!

louder than hell..

3 kommentarer
rebecka säger:

SV; Ja jag bor 10 min från festivalen så jag är ju där varje år. Riktigt nice! Tycker verkligen du ska besöka den nån gång!



Känn DIG tillagd..! ;)

DATUM: 2008-11-29 TID:00:20:55
URL: http://xbecka.blogg.se/
rebecka säger:

SV; Ja, tattoos är riktigt jävla hett! Min första men det kommer mååånga mer..! Har du nån tattoo?

DATUM: 2008-11-29 TID:00:22:44
URL: http://xbecka.blogg.se/
Kåggan säger:

Jag älskar Manowar.. men man måste ju ta det med en nypa salt. Det finns väl inte folk som tar dem på 100% allvar? Förutom mellanstadiekidsen då.. eller? :|



Black wind, fire and steel var en låt som spelades flitigt av den 10-åriga versionen av mig, kolla upp den!

DATUM: 2008-11-29 TID:00:26:36
URL: http://bennybrottzling.blogspot.com

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback