Dave Mustaine

Tidigare medlem i Metallica, Megadeth's frontman, Dave Mustaine. He's crazy!

Han lär ju ha sagt något i stil med 'När Metallica hade slut på riffen jag skrev för dem blev de dåliga', och till viss del kan jag faktiskt hålla med.
Tidiga Metallica är grymma, jävligt bra, men från och med -91 (Black Album, you know) så njaa..
Delvis därför jag har sorterat bort dem från årets konsertlista. Penga/tidsbrist=metallica bort först (med tanke på att deras aktuella platta sög). Lite synd ändå. Men någon gång ska jag allt se dem!

Här är ett litet solo;





1 kommentarer
Benito säger:

Fast det är ju föga troligt att han skrev så jävla många riff att de räckte i ~8 år efteråt ;)

DATUM: 2009-01-22 TID:00:30:15
URL: http://www.bennybrottzling.blogspot.com

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback