Hey stoopid


Awesome musikvideo och awesome låt - som vi på Sonisphere kommer få avnjuta om mindre än en vecka (!!!!!!!!!!). Alice Cooper tar med sig sin Theatre of Death till Sverige åter igen. Detta blir min tredje gång jag ser Cooper och definitivt inte den sista! Visst, det är ju samma gamla grejer år ut och år in men skulle man råka tröttna på teatern så tröttnar man aldrig på musiken. Inte jag iallafall.

Har man inte sett Coopers dödsteater så bör man göra det. Tyvärr börjar han spela kl 18:00 vilket betyder att det kommer vara helt ljust ute och därmed att en stor del av teatern inte får alls samma effekt. De båda gångerna jag beskådat honom har det varit på svettiga inomhusspelningar där han nog gör sig bäst. Nåväl, musiken är ju fortfarande densamma.


EDIT: Jag har ingen aning om vad jag gick på när jag hittade Hey Stoopid i Alice Coopers setlist men något gick uppenbarligen snett eftersom jag nu inte hittar den någonstans. Ingen Hey Stoopid på lördag alltså. Buhuhuhu..

3 kommentarer
sarah säger:

partylåten nr. 1 för fan :D

DATUM: 2010-08-01 TID:21:43:59
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com
Felicia säger:

Fick se han på en utomhuskonsert i skogen som slutade vid ett på natten. Det var mäktigt, men ingen Hey stoopid. Så den längtar jag efter.

DATUM: 2010-08-02 TID:07:07:33
URL: http://soundsoflife.blogg.se/
Fredrik säger:

Sv: har aldrig sett cooper så detta blir något nytt för mig, men det låter inte alls helt fel :D

DATUM: 2010-08-02 TID:18:49:14
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback