Recension: Glory of Chaos


. . .CONTINUE READING >>

HELSTAR, ett underskattat och relativt okänt band som jag lär hålla ögonen på i fortsättningen, släpper sin hittills hårdaste platta på fredag! Jag lovar er, ni vill höra. Den är bra. Riktigt bra!


Annars ska jag, såhär i lovtider, ta upp jobbet jag hade i somras. Så typiskt mig. När alla andra ligger hemma och njuter av ledigheten har jag ännu mer för mig än vad jag brukar. Jag ska bara jobba ett par dagar, men pengar är pengar! För er som har glömt så jobbade jag som vaktmästare/trädgårdsmästare på alla kyrkor häromkring. Skitkul, faktiskt! Det är mycket ni inte vet om mig.

2 kommentarer
Grimgoth säger:

Helstar är riktigt grymma och dessa har man lyssnat på ganska länge nu, kul läsning med.

DATUM: 2010-11-02 TID:14:03:21
URL: http://grimgoth.blogg.se/
L säger:

Gillar dina recensioner, med lite ny och fräsch musik ibland =) Kolla in min spelningsrecension, min första faktiskt, så skulle vara kul att se vad du tyckte!

DATUM: 2010-11-02 TID:20:18:14
URL: http://amiinside.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback