Cans

Joachim Cans-fans, this is somethin' for you!


En läsare tipsade mig om att Joachim Cans (Hammerfalls frontman, för er som inte visste det) släppte singelplatta 2004. Oj, det hade jag ingen aning om. Men riktigt bra låter det iallafall!

Och nej, jag tycker faktiskt inte att det låter som Hammerfall, även med tanke på att det inte är någon tvekan vad man accosierar till (Jocke har ju så speciell röst).

Han är för övrigt bland de få frontmän jag känner lite sympati för, de brukar ju vara så odrägliga annars. ;) Haha, fördomar or what?


Jag har dessutom rensat upp i min dator så nu bör burken run the shit liite snabbare iaf. Fan vad ovärda bilder man har.. 666 egobilder 2007. Om inte mer. Fyfan. :P
Mat till Aerime, sen plugg. Tja så länge!

3 kommentarer
Karrow säger:

Haha, gött! ;)



Svar: Ja, vissa människor är odrägliga! :(



Via Piratebay. ;)

DATUM: 2008-12-11 TID:18:45:09
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Karrow säger:

Svar: I'd say...go for it! ;)

Join the dark side - we have cookies! :D

DATUM: 2008-12-11 TID:20:19:03
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Dennis säger:

Told ya sweety :)



Ha en trevlig helg tjejen!!



DATUM: 2008-12-11 TID:21:53:06

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback