morgonlåt



Godmorgon! Fan vad seg jag känner mig idag. Seg och irriterad. Jag håller på att lyssna igenom Chinese Democracy men det kanske inte är bästa tillfället med tanke på mitt humör. Hittils kan jag väl tyvärr säga att det är sådär, men några spår gillar jag iallafall!

Om någon av er skulle råkat vakna på fel sida, lyssna på den här Manowar-låten, så lär ni bli lite gladare.. Känd och hur jävla bra som helst, speciellt refrängen!

Brothers everywhere, raise your hands into the air
We're warriors, warriors of the world!

1 kommentarer
Karrow säger:

Det var sådär ja, men det fanns som även du skrev några höjdpunkter. :)

DATUM: 2008-11-30 TID:22:07:49
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback