Illusion




Anledningen till att jag ägnar ett helt inlägg i min högvördiga blogg åt en enda låt av ett okänt band (bah, kommer aldrig hända igen) är för att den är i klass med riktigt, äckligt jävla över (och under)jordiskt underbara låtar som får hjärtat att smälta och själen att slita och dra i kroppen. Ni vet vad jag menar.

Jag ska inte gå in på låten i detalj, då får jag sitta här och komma på belöningsord hela natten. Beskrivningen är redan lång nog. Och denna långa utmärkelse har jag hittills inte haft anledning att ägna åt några andra band än mina favoritband. Så killar, nu har ni lite att leva upp till! Jag har skrivit förr att jag förstår Nuclear Blast som signade dem. Jag säger det igen. Gör de en platta med låtar likvärdiga med The Illusion, seglar albumet garanterat in på min världens-bästa-plattor-genom-tiderna-topp tio-lista.  


Heard 'The Illusion'? NO?! In och gör det NU >>myspace.com/steelwing (psst, lyssna ända till slutet, Riley gör en avslutning värd Rob Halford och Bruce Dickinson tillsammans!)

1 kommentarer
SANIBO säger:

den är truly fucking amazing indeed.

förstår din kärlek,

kommer bli jävligt grymt med deras skiva!

DATUM: 2009-11-17 TID:18:54:50
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback