The scorpion


The System has Failed, ett hittills outforskat Megadethalbum för min del, bjöd på oväntade godingar. Redan fjärde låten satte sig som smäck. Refrängen är gudomlig. Säga vad man vill om herr Mustaine men det råder inga tvivel om att han kan skriva musik. Nu är jag riktigt sugen på de där utlovade Sverigedatumena som jag har väntat på sen i december. Snabba är de då inte. Men Endgame-turnén lär väl iallafall komma till norden innan nästa platta släpps, förhoppningsvis.

Mitt dödliga halsont och huvudvärk vägrar ge med sig men jag bekämpar det så gott jag kan
med hjälp av Overkill, Megadeth, Wolf, musiktidningar, en omläsning av Ayla-böckerna, glassbåtar, sömn och diverse mirakelkurer i överdoser. Vi får se om jag överlever.


2 kommentarer
CC säger:

Krya på dig! Det är ju Sonisphere snart

DATUM: 2010-07-24 TID:19:27:13
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Anonym säger:

Overkills andra album Taking Over rekomenderas också, om nu Feel The Fire blivit en småfavorit.

DATUM: 2010-07-25 TID:15:21:57

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback