Chris 40 years


Vi har ett födelsedagsbarn att fira.
Till morgonkaffet och några tiggda bitar choklad från generösa (eller försvarslösa, vilket ni vill) vänner skickar jag ett tankegrattis till min darling. Chris Broderick (Megadeth) fyllde nämligen 40 år igår (det skiljer ju bara 23 år på oss, kom igen, det är ingen omöjlighet!) så idag ägnar vi lite tid åt att glo (gregla för min del) på lite bilder på honom. Köp tårta och käka till hans ära och var glada för att ni fick en anledning att flöta!








CONGRATZ CHRIS! Hope you had a wonderful gig @ Calgary!

2 kommentarer
Anna säger:

Nja, det bästa jag kan säga om honom är lite halvgullig. You can do better! :) Vilka tycker du mer är snygga? Nyfiken.

DATUM: 2010-03-10 TID:16:13:44
URL: http://slummymummy.blogg.se/
Pink Guerilla säger:

Now that's HOTNESS! ;)

DATUM: 2010-03-10 TID:17:23:46
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback