Youthanasia World Tour


När jag ändå är igång kan jag ju ta och visa mitt senaste vintage-inköp som jag blev ägare till i fredags. My very first Megadeth-tröja också för den delen. Kul att det blev Youthanasia, det är ju min och Freds platta. Väldigt olik de andra som är så rivigt brutala. Den här är.. fin. Tror jag har sagt det förut. Men Megadeth har en förmåga att variera sig och fortfarande leverera. Till skillnad från vissa andra.

Max har dock haft fräckheten att fånga en ännu större fisk så att säga.. En vintage Megadeth-tröja i jerseymodell från Killing is my Business-turnén 1985. Avis? Nej vadå.. Jag ska ta kort på skönheten nästa gång jag ser den så får ni också möjligheten att dregla saliv i en vecka. Jag är så generös. Men jag kan iallafall mysa över det faktum att jag har en aning mer pengar kvar på kontot än han. Min tröja fick jag nämligen för 77 riksdaler, och hans kostade nästan exakt 20 gånger mer. Hähä. Känner ni skadeglädjen? Can you feel it?!


Tröjan är EXTREMT urtvättad så det här är den tydligaste bilden jag kan få fram på copyright-grejen. Nåväl. Fotografering och bildredigering är inte riktigt min grej, but I've got other qualities, för att citera Tobias Sammet.

5 kommentarer
mathilda säger:

sv: jag va så jävla arg och ledsen men de går att spela den i våran bil trots 2 jätte djupa repor ! Det är super konstigt, men jag är glad :)

Och ja jag vill se dom live nuu ! Jag får inte se dom förens i oktober..



Och jävligt snygg t-shirt !

DATUM: 2010-05-03 TID:08:52:39
URL: http://hardlucklady.blogg.se/
[lisa bjernhagen] säger:

sv: Jo, så småningom ;D Haha nä juste. Ni får fan härdas lite!



Yes, feels like it...

DATUM: 2010-05-03 TID:16:16:07
URL: http://lisabjernhagen.com
[lisa bjernhagen] säger:

sv: hahaha, men tack själv :D ingen orsak hörru snygging!

DATUM: 2010-05-03 TID:22:00:00
URL: http://lisabjernhagen.com
Seance säger:

Miranda ! I´m "More Metal Than You"

DATUM: 2010-05-08 TID:02:48:47
URL: http://seance.blogg.se/
Emelie säger:

Jag måste bara säga att jag verkligen gillar din stil och att jag beundrar din kreativitet. Jag försöker själv skaffa mig lite stil, hähäh ;P

DATUM: 2010-05-27 TID:18:13:19

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback