Louder Than Hell


Det här omslaget spränger alla manschauvinistiska gränser men trots detta är den så jävla snygg att jag får rysningar. Nåväl, nu kanske de flesta andra band föredrar något mer seriösa omslag med en djupare mening. Men bara för det är seriöst behöver det inte vara så jävla tillkrånglat att det tar filosofer flera veckor att kunna ens relatera omslaget till bandet. För att inte tala om alla dessa JÄVLA animeringar som jag är så trött på så jag vill spy. Good old days, where are you?!

2 kommentarer
Grimgoth säger:

Underbart omslag och skiva!

DATUM: 2010-11-12 TID:11:39:54
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Fred säger:

Ha ha, kan personligen inte tänka mig ett djupare omslag... Frågorna är ju oändliga! Vad symboliserar örnfladdermusen på bältet? Hur högt låter helvetet? Hur får man dom underarmarna? Varför är barbaren fängslad? Så många mer frågor än besvaras kan...

DATUM: 2010-11-12 TID:13:27:02
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback