Recension: Aqua


. . . CONTINUE READING >>

Hjälp. Att Maiden faktiskt kommer hit har inte gått in riktigt än. Det avslöjades ju för ett par veckor sedan att de möjligtvis skulle komma till Ullevi, men jag vågade inte hoppas. Det blir uppenbarligen ingen inomhusturné (vilket jag trodde, och i ärligthetens namn hoppades på mer), men vafan, de kommer HIT! Även om det ser ut som det bara blir en sverigespelning så är jag mer än nöjd. Fjärde gången gillt. Jag längtar så jag kan dö.

Men resten av världen rullar ju på ändå. Recensioner ska skrivas, plugg ska göras, hästar ska tävlas och tränas. Angra har precis släppt nytt, men jag blev måttligt imponerad. In och läs med er nu!

1 kommentarer
lady do or die säger:

Ska göra en "testrecension" nästa veckan, men du ger mig fan prestationsångest!

DATUM: 2010-09-23 TID:16:44:20
URL: http://ladydoordie.wordpress.com

Lämna en kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback